Blogger Templates

Thursday, August 25, 2011

thank you BFF


* motip amek pic gaya cmni sbb nk tnjuk cincin handmade baru =.="

Assalamualaikom awak-awak sumeee ! 
tgl a few days jekk lagy kte akn menyambutt Syawal. how about you ols punyerr preparation ? dah complete ke bloom ? jgn nnty pagii rayerr tdungg takde. shawl takde. kasutt beli stoking tak beli. on Monday, 22 August 2011, i met my gurl fwen; FARAH IDAYU YUSOF. for ur information kitorg dah kwn since primary school so dah tahu dah budi peragai masing^^masing. dye actually mude setaon dari aku sbb dye nih budak lompat. tp prgai aku menglahkn budak 3 taon mude dr dye. hello, ko kakk eyh uat cara kakk skett buleyh tak -.-" kitorg pegii shopping mcm org gila kt Time Square smpai penoh kiri kanan tgn. selagi tak penoh jgn arap nk balek. oke.


Yayy ! kitorg ade OWL NECKLACE yg sme :)) oke fine aku nmpk cm adek & dye mcm kakk dlm pic nih :') actually kitorg memg shuuke beli brng sme since skolah laggy. beli bjuu sme then pkaii. weee. ase hebat klu pkai bjuu sme sbb nk tunjuk kt org yg kitorg nih memaaang besh fwen forever^^ klu kt skolah dlu memg aku tgk muke dye, dye tgk muke aku. kitorg memg mcm belangkas. tak buleyh pisah. pegii mne^^mne sme jekk smpai rmai org ckp kitorg twin. aku ase aku nih mcm takde kwn len dekt skolah sbb asek berkepit ngn dye. bile dye tak dtg skolah sehari oke.im lost :') dye sgt baek. antra kwn yg paling baek pena aku kenl sepnjng idop nih. siyess. tak tipu.


Idayu nih now study dentistry kt Mesir. dye memaang sgt bijak pndai since primary school. da lah lawa pndaii oke. skg dye balek Malaysia cuty rayerr. so, kitorg pown grab dish oppurtunity nk hang out sme^^sme smntra dye ade kt Malaysia. memg sgt sgt tak puass nk sembng lame^^lame. klu buleyh nk tdo kt Time Square sbb klu sembng tak pena nk abesh bg lahh byk mne mse pown. insyallah we are planning tok jupe agyy afta rayerr.nk jupee kali nih tamau shopping. nk dok & borak smpai ase puas. klu shopping memg tak buleyh focus pasal topik yg nk disembangkn.


handmade ring from JANGOK BLOGSHOP. PURPLE TOP also from JANGOK. CHIFFON SKIRT from shopping online. POLKA DOT bag from KAWAII DEAREST; nashina Rika BLOG :) shawl bought in Jalan Tar.


on dat day memaang beli macam^^macam sbb duett tgh masyuuk. alhmdulillah ade lahh rezeki skett nk shopping tok dri sndri. nih antara yg aku sempaat rembat kt Time Square. aku beli yg aku ase aku nk pkaii & akn pkaii buknye beli peram lame^^lame kt umh.

Yayy! dptt beg rayerr. walaupown nmpk cm beg nk berkelah tp aku tetap pggil dye beg rayerr.its only RM17.50 wut a lucky day :) its PINK with small polka dot design.


OWL NECKLACE. beli 2 sbb RM10 each


beli belt-belt yg comeeel^^comeeeel jugaaaaa.


then beli PINK STRIPE long dress. RM19.90. klu tgk kt blogshop memg telan air liurr dlm^^dlm sbb maaak aiiih RM40 above sumee. hmm. memg tak mmpu eden nk beli. so nih jupe yg muraaah. grab shajee without thinking for the second time. 


dats all for today. oke dah mcm give talk pulaks enn. oke lahh. besh sgt kua aritu. bile Idayu dah balek Mesir i'll mish her shoo much :') camaaat berpuasa tok ary nih. ape-ape yg tak cukup cepat^^cepaatlahh beli. jgn shoppping last minute. 
Take care everyone. Assalamualaikom~


Thanks for reading.keep waiting for the next interesting entry!

17 LOVE letter(s) from secret admirer:

cik ery said...

dentistry?u mne..kwn ak pon dentstry jgak..


sume brg comel..dgn tuan comel ^^

nashina rika said...

university alexandria :)

Siti nur hazwani said...

santik :) chumil2...

nashina rika said...

thank you wanie =))

Unknown said...

cis. gua ingat gua bff lu.

harhahrar

Chachos Cheezy Wedges said...

pakaian unik gler!! suke2.. haha

nashina rika said...

nub: ko pown bff aku lahh. tp dlm mimpi jek. kuikui :D
chachos : thankss. aiik pelik pulak slalu knekn aku arini puji ^__________________^

hilmi said...

sdaknye dye kua ngn bff
ble nk dating dua?

nashina rika said...

anytime :) haha!

Aini Azman said...

cntik la owl necklace tuh,.=)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

ok fine....dah shopping la kn...br nk ngajak...;p

nashina rika said...

Nurul Aini : aha, cntek kn :) murah sbb tuh beli 2 ^^
Zulhilmi : xpe buleyh jekk nk shopping agyy. hihi :D

liyana jasni said...

lalu lalang di sini =) such a cute blog dear. . =)

nashina rika said...

thankss sbb singgah =))

LaLaLovy said...

cantik sgt!!

Dyla Zaman said...

follow blog cik comel nih.. @~@

masshie mastura said...

taun ni ajak mas skil k. klu x, xnk kwn ;P